Thursday, December 18, 2008

Assalammualaikum

salam,

sudah lama saya tidak masuk ke arena blog ini.Kesibukan kerja membuatkan saya lupa akannya.....alhamdulillah hari ini masih ada kesempatan yang diberikan oleh yang maha esa untuk saya mencoretkan sesuatu.

Walaupun sibuk saya masih berkesempatan menghadiri program rekreasi yang dianjurkan....bayangkanla terlalu lama saya tidak terbabit dengan xtvt rekreasi tetapi akhirnya seorg sahabat memberi peluang kepada saya dan rakan-rakan sepersatuan untuk sama-sama menyumbang tenaga. Shela,chek,shawn, mus,john,Khairi, gopeng, azmi dan yg lain-lain terima kasih kepada anda semua sesungguhnya ilmu yang anda berikan itu sungguh bermakna buat saya.
banyak lagi yang perlu saya pelajari bukan untuk membanggakan diri tapi sebagai ilmu yang boleh dimanfaat dalam kehidupan seharian dan berkongsi bersama yang lain.

InsyaAllah kalau beri kesempatan lagi sudah pasti saya mahu mengikutinya.

kepada rakan-rakan semua terima kasih banyak2 moga kita dapat bersama lagi dalam program-program yang akan datang, InsyaAllah.......

No comments: